събота, 7 юни 2008 г.

Да си купиш душа назаем


Понякога правим неща, подбуждани от странни мотиви... Така стигнах до читалище "Славянска беседа" (мисля, че беше сряда) и си купих "Душа назаем".

Предистотията: рових се из блогопространството и попаднах на Писателския блог на Тишо - AskTisho.wordpress.com. Хареса ми текста му SMS проза и оставих коментар. Така влязох в списъка с поканените на представянето на втората му книга (както се оказа)...

Хареса ми заглавието "Душа назаем"... Сега, когато вече я имам (с автограф), мога да кажа, че началото е добро... Повече ще споделя, когато я изчета...

Асоциацията: Смирненски и "В живота си нивга не бих се надявал/на толкова мил комплимент/покани ме Дявола, Старият Дявол/в дома си на чашка абсент..."

Е, аз пих чаша вино сред куп непознати - всъщност запознах се с автора :)

2 коментара:

Анонимен каза...

Благодаря, че намина. Някои хора се обидиха толкова много, че си позволих да им изпратя покана за премиерата, та все едно исках да дойдат да ми прекопаят лозето или да ги ухапя, не знам :)) За щастие са единици. Всъщност, културното мероприятеие се получи доста културно и то в благодарение на културни люде като теб. Сега, когато то вече е в миналото, единственото, което остава, е историята. Дано да ти хареса. Ще се радвам да получа някакъв фийдбек, когато дочетеш книжлето.

Rali каза...

Аз пък си мислех, че хората се обиждат само, когато ги пренебрегнат :) Явно съм се заблудила :)) Ще има фийдбек със сигурност, напредвам с историите :) Успех с представянето из страната!