сряда, 9 юли 2008 г.

Предай нататък


Филмът е хубав, но в случая май аз се вкарах във филм :)) Но пък идеята ми хареса. И така - това е игра, на чието изкушение се подадох най-безотговорно. "Виновна" е Ани, която пусна мухата. Но всъщност влязох в капана благодарение на Никсо.

Та, така първите петима души, които оставят коментар под този текст, ще получат подарък, ръчно изработен от мен в срок най-късно до една година. Те няма да знаят какво е, но се задължават да продължат играта на свой ред, като направят същото нещо.

Мисля, че наистина се вкарах във филм, защото въобще не съм сигурна, че ще събера пет коментара под този текст. Но кой знае. Може пък някой да се развълнува от факта, че ще изработя за него специален подарък:)) Вие сте на ход!

4 коментара:

Rali каза...

хих, ами по-скоро процесът трябва да е обратен - да имаш блог, да продължиш играта и ще получиш подарък :))) Така или иначе си първият, който оставя коментар, така че, ако до една година не си направиш блог, ще трябва да дадеш координати, за да си получиш подаръка :))) Трябва обаче да измислиш начин да продължиш играта. Иначе идеята се прецаква... и подаръкът също ;)

Анонимен каза...

Бях помолен да оставя коментар, ето направих го! :D

Rali каза...

към анонимен: добре е да знаеш защо правиш нещо, а за мен ще е добре да не се криеш :))

Анонимен каза...

Три е хубаво число;)) Тройка няма да откажа - тройка подарък де;))

А и една усмивка на Рали е подарък! Скрита под шапка от вестник;)