понеделник, 21 юли 2008 г.

Браво на посмелите :))

Е, няма да чакам повече, колкото-толкова! Хората, които уважиха желанието ми да продължим играта "Предай нататък", са:

1. Мирослав,
2. Анонимен,
3. sunshine,
4. vlad и
5. simplyblue.

Те ще получат подарък от мен до една година, считано от днес, 21 юли 2008 г. За двама души обаче все още не знам никакви координати, така че, когато съм готова, ще оставя съобщение в блога и ще очаквам те да ме потърсят :))

Не забравяйте да продължите играта, пожелавам творческо вдъхновение и куп усмивки на посмелите да играят с мен ;))

3 коментара:

Rali каза...

фактът, че ще го направя със собствените си ръце, вече го прави не просто златен, а безценен :)

vlad каза...

Ако всичко това е истинско обещавам да направя и да изпратя и аз подарък ей така от блгдр. и нищо че го няма в условията, да са си казали предварително пък, но и нали трябва да продължа играта/традицията, та никъде не се казва че вече взели участие не могат да участват отново, така че stay tuned. Ама че ми е странна мисълта...

Rali каза...

:) важни са желанията, важна е и осъществимостта им ;))) И нека мисълта да тече, нали всичко тече (но не всичко се пие, нанана нана, имаше една такава песен за един Джони ;)